duminică, 4 octombrie 2009

Cum am ajuns sa iubesc argila1

Am invatat sa iubesc argila cu ajutorul bunicii mele care la venerabila varsta de 80 de ani urca pe munte nestingherita in cautarea plantelor,argilei si a altor remedii din natura.La randul ei a ajuns sa descopere argila si remediile naturiste dupa ce timp de 10-15 ani a suportat tratamente dureroase si anevoioase in spitale.Sfarsita si fara energie sa mai lupte cu durerile a ajuns sa se refugieze in tratamentele cu plante.
A observat un lucru minunat..nu numai ca nu mai avea durerile , dar a inceput sa simta energia si puterea tineretii.Stiu ca poate parea incredibil , dar s-a intamplat ca urcand pe munte impreuna , sa ne lase cu mult in spate (spre rusinea noastra) pe noi ,nepotii , veniti sa o ajutam la cules de plante,Era aproape de varf strigandu-ne ,iar noi cu respiratia taiata de lipsa exercitiului plus tigarile fumate , incercam sa ne luptam sa o ajungem din urma.Nu am inteles pe moment, cine ii da energia ..cum poate o femeie la 80 de ani sa intreaca 4 nepoti de 18-20 de ani ..
Sper ca aceasta mica poveste sa va faca sa intelegeti cata putere are natura.Promit ca voi revenii cu alte istorisiri ,pentru ca asa cum v-am spus de la inceput am fost o sceptica si mi-a luat mult prea mult timp sa inteleg cata forta are argila.
Cu prietenie,
Argila Verde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu