joi, 8 octombrie 2009

Cum am ajuns sa iubesc argila 2

Asa cum am promis am sa postez in timp mai multe povestioare reale legate de argila .
Un alt moment care a contribuit la convingerea mea ca argila functioneaza cu adevarat , a fost cand eram in liceu si impreuna cu fratele meu am luat drumul spre bunica noastra .Ca in fiecare vara , urma sa ne petrecem impreuna cu ea 2-3 luni , incarcate cu urcari pe munte pentru culesul plantelor si mers la strandul orasului pentru a avea parte si de putina plaja .
Intr-una din iesirile noastre la plaja , avand in vedere ca in general strandurile nu sunt bine curatate , fratele meu a avut parte de un moment extrem de dureros si urat in viata lui.
Impreuna cu 2 din prietenii lui de vara, facea sarituri in picioare in bazinul mic amenajat special pentru copii (el fiind mai mic cu 3 ani decat mine).Intr-una din sariturile lui a avut ghinionul sa sara cu piciorul intr-un fund de sticla cu un ciob ascutit ramas vertical.Instantaneu talpa i s-a despicat in doua si a inceput sa curga foarte mult sange .Bunica incercand sa opreasca sangerarea a rupt cateva fasii dintr-un prosop si l-a infasurat , cu gandul sa mergem imediat la urgente , am plecat , dar fratele meu tipa din gura de sarpe ca el nu merge in spital sa il coasa cei de acolo .Vazand cat este de speriat , pana la urma am decis sa mergem acasa si sa-i acordam ingrijiri acolo.
Bunica si ea foarte speriata de gandul ca urmau sa vina si parintii nostri acolo in timp cam de o saptamana, plus teama pentru sanatatea fratelui meu  , a incercat sa-l convinga totusi sa mergem in spital , pentru ca rana fiind foarte lunga necesita copci.
Nici in ruptul capului nu a vrut .Astfel singura ei optiune a fost sa faca tot posibilul sa il vindece cum stie ea mai bine .
Presupun ca ati ghicit deja ce a urmat.Dezinfectare si evident cataplasme cu argila schimbate la intervat de 3-4 ore.Stiu ca poate suna a ceva de neimaginat , dar desi o rana de genul avea sa se vindece cu copci in aproximativ 1 luna , ea a reusit sa il vindece in timp de 1 saptamana.Rana era inchisa, curata , fara nici un fel de infectie sau complicatie,iar fratele meu calca nestingherit pe piciorul care fusese ranit.
Este incredibil , dar cu astfel de intamplari a inceput sa se "topeasca" scepticismul meu legat de tratamente naturiste.
Cu prietenie,
Argila Verde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu